23 mars 2009

Min vän Ida.

Fyfan Ida skrämde livet ur mig idag. Hon säger att hon är sjukare än någonsin och att hon ska till akuten. Sen försvinner hon resten av dagen. Först när jag kommer hem ringer hon och säger att hon har fått hjärnhinneinframmation. Den äveln har fått hjärnhnneinflammation! Vem fan får det? Jag visste att hon antingen var dödssjuk eller hade halkan. Jag trodde på det sista men hade tydligen fel. Nu inbillar jag mig att jag har svinont i ryggen och ser konstigt. Ser man konstigt av hjärnhinneinflammation? Eller håller jag på att få migrän? Hur sablar jag ska överleva skolan i två veckor utan Ida? Nu lät det som att hon är min enda vän, men ändå. Hur ska jag klara mig? Vem fan ska jag snacka skit med på bussen? Väggen! Väggen Ida! Fast nu är det ju snö så skitsamma. Jag återkommer.

Peace.

1 kommentar:

Anonym sa...

i love you !!!!!!!!!!!!! du är så jävla bra !!